دریا نیوز


 
امام جمعه بندرعباس : استانداردسازی درهرمزگان نیازمند حمایت استاندار است

دریانیوز:  امام جمعه بندرعباس گفت : هماهنگی بین بخشی بین دستگاه های اجرایی جهت همراهی با اداره کل استاندارد نیاز به حمایت استاندار هرمزگان دارد.

استاندار هرمزگان : ۴۰۰جوان هرمزگانی جذب نفت ستاره خلیج فارس می شوند

دریانیوز:  استاندار هرمزگان برتلاش بر اشتغال‌زایی حداکثری برای جوانان بومی و دانش آموخته تاکید کرد و گفت: بر همین مبنا ۴۰۰ جوان این استان در نفت ستاره خلیج فارس جذب می شوند.

نایب رئیس اتاق ایران: هرمزگان با این ظرفیت عظیم چرا در رتبه اول فقر و فلاکت است؟

دریانیوز:  نائب رئیس اتاق ایران گفت: وقتی توسعه انسانی در رأس برنامه‌های توسعه‌ای یک منطقه قرار نگیرد فعالیت‌های دیگر اثری نخواهد داشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان: جنگل های حرا سنددار شدند

دریانیوز:  رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور سند مالکیت تک برگ برای همه جنگل‌های حرا در این استان با هدف تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرفات غیر مجاز خبر داد.

ناظر گمرکات هرمزگان: گمرک در برابر ۱۵۰کانتینر ناشناس مسوولیتی ندارد

دریانیوز:  ناظر گمرکات هرمزگان گفت:۱۵۰کانتینر ناشناس مشاهده شده در مجتمع بندری شهید رجایی که به تازگی از سوی مقامات ارشد قضایی کشور اعلام شده به گمرک اظهار نشده و این نهاد مسوولیتی در برابر آن ندارد.

فرمانده کل سپاه : الحاق زیر سطحی‌های هوشمند قدرت نیروی دریایی را کامل کرد

دریانیوز: فرمانده کل سپاه گفت: امروز با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح،بالا سطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.

در آستانه سال جدید واجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد صورت گرفت رونمایی از خودروی گشت ویژه بازرسی استاندارد در بندرعباس

دریانیوز:  همزمان با اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد در کشور و اجرای این طرح درهرمزگان، از خودروی گشت ویژه بازرسی استاندارد در اداره کل استاندارد هرمزگان با حضور «وحید مرندی مقدم» معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان : بازارچه مرزی می‌تواند چالش‌های مرزنشینان را برطرف کند

دریانیوز: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم ساحل‌نشین در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس حقی دارند، طرحی که به رئیس جمهور ارائه کردم و در سیستان بلوچستان به عنوان «طرح رزاق» در حال اجراست، می‌تواند کمک خوبی به ساحل‌نشینان کند.

تخصیص 6 هکتار زمین برای ساخت انبار اموال تملیکی هرمزگان

دریانیوز:  بازرس‌کل استان‌ هرمزگان از اختصاص ۶ هکتار زمین برای ساخت انبار نگهداری کالا به مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان با پیگیری‌های صورت گرفته توسط این بازرسی کل خبر داد.

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان ۱۴۰۰

دریانیوز:  با تحرک ویژه گمرک در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و دستورات مهم رئیس قوه قضائیه در سفر هفته پیش به هرمزگان، هزاران تن کالا تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان : سامانه سپاس تمام مناطق هرمزگان را پوشش می دهد

دریانیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز به کار سامانه ماهواره ای سپاس به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این استان خبر داد.













فید خبرها
طراحی و توسعه: محمد بقائی پوری
شرکت پژواک فناوری اطلاعات و ارتباطات

افراد آنلاین: 3
بازدید امروز: 407
بازدید دیروز: 312
مجموع بازدید: 80121797