دریا نیوز







از سوی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور؛ مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان تقدیر شد

، 08:34   /   کد خبر: 41981   /   تعداد بازدید: 670


دریانیوز: سرتیپ دوم پاسدار علی حسین رعیتی فرد از سرگرد پاسدار امیر ارسلان شهبازی به جهت انجام ماموریت های محوله از جمله، پیگیری های موثر جهت ساخت و افتتاح ساختمان سازمان استانی، اقدامات مناسب جمع آوری کمک‌های مومنانه در ۷ مرحله، تعاملات مناسب درون و برون سازمانی و ... وی را مورد تقدیر قرار داد.

 




در تقدیر نامه رئیس سازمان بسیج کارگاران و کارخانجات کشور خطاب به مسئول بسیج کارگران و کارنجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان آمده است:

بسمه تعالی
سرگرد پاسدار امیر ارسلان شهبازی
مسئول محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان

سلام علیکم؛
به لطف خداوند سبحان، برابر ارزیابی های صورت گرفته سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) در سال جاری در انجام ماموریت محوله اهتمام شایسته داشته از جمله، پیگیری های موثر جهت ساخت و افتتاح ساختمان سازمان استانی، اقدامات مناسب جمع آوری کمک‌های مومنانه در ۷ مرحله، تعاملات مناسب درون و برون سازمانی و ... نظر به اینکه کسب این موفقیت مرهون مدیریت و تلاش  موثر جناب عالی و همکاران محترمتان بوده است؛ به نمایندگی از فرماندهان حوزه، پایگاه و کارکنان خدوم آن سازمان تقدیر بعمل می آید.

با عرض تبریک، موفقیت و سعادت هم زمان جنابعالی و همکاران برای کسب افتخارات بیشتر در سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز ( مد ظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

لازم به ذکراست، این تقدیر در جلسه هیئت اندیشه ورز فرماندهان پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان که با حضور مدیران و بازرسان بسیج کارگاران و کارخانجات کشور برگزار شد از سرگرد پاسدار امیر ارسلان شهبازی تجلیل و تقدیر شد.